Werk- en reiservaringen Hilde

Welkom op mijn Reislog!

Hallo en welkom op mijn reislog!

Op maandag 6 november vertrek ik voor een kleine zeven weken naar Kampala, Oeganda. Ik zal proberen om op deze blog mijn ervaringen tijdens mijn vrijwilligerswerk en het reizen in Oeganda te delen. Dit is totaal nieuw voor mij, dus op zich al een spannend project! Ik hoop dat het lukt.

Wil je automatisch een mailtje ontvangen wanneer er een nieuw verhaal of een nieuwe fotoserie op deze site staat? Meld je dan aan voor mijn mailinglijst door je e-mail adres achter te laten in de rechter kolom.

Ik zie je graag terug op mijn reislog en laat gerust af en toe eens een berichtje achter!

Leuk dat je met me meereist!

Groetjes,

Hilde

Reacties

Reacties

Erica

Lieve hilde
Goede reis en ik volg graag hoe het je vergaat!

Mariet

Lieve Hilde,

ontzettend veel succes en geniet ook van de momenten.
XXX

paul k.

Hilde je bent nu al een kanjer, om met Erica te spreken, ik leef geheel met je mee en ben natuurlijk heel benieuwd hoe alles met gaat daar! Vlieg ze en geniet/leef mee/pak aan etc. Hou me op de hoogteik volg je zeker! Liefs, P.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Doingoood