Werk- en reiservaringen Hilde

Weer thuis

Lieve mensen,Ik ben weer thuis,volgens de kalender een week maar voor mijn gevoel al weer veel langer.Na een prima reis,met alleen een vertraging van twee uur in Istanbul vanwege slecht weer op Schiphol kwam ik aan en werd opgehaald door Arjan,Maarten en Dine.De afgelopen week natuurlijk ook het weerzien van mijn ouders en broers in Groningen Het gaat hen allen prima en we hadden met (bijna)alle kinderen en kleinkinderen een ouderwets gezellig kerstdiner.Mijn moeder vooral is erg blij dat ik weer in Nederland ben,ze vond dat ik heel lang weg was en heeft me erg gemist.Ze heeft met terugwerkende interesse deze blogs gelezen en zoals we van haar gewend zijn veel vragen gesteld en opmerkingen gemaakt. Via whats app ben ik in Afrika volledig op de hoogte gehouden van het reilen en zeilen in Groningen en dat was heel gerustellend.In relatief goede gezondheid leven ze hun leven aan de Canadalaan.Ik kijk terug op fantastische weken in Oeganda en kan het een ieder aanraden om eens uit je comfortzone te stappen. Het verruimt je blik en relatveert enorm. Het voert veel te ver om hier terug te blikken op al mijn ervaringen en belevenissen.Ik heb genoten,geleerd,soms afgezien maar vooral ontdekt dat ik (weer) op een stevige manier in het leven sta en vertrouwen heb in het komende jaar met alle ophanden zijnde veranderingen van dien.Mijn laatste week in Kampala stond vooral in het teken van afscheid nemen van veel lieve mensen die ik daar heb leren kennen.Hartverwarmend was het en er zijn een aantal die ik zeker ga missen.In één van mijn verhalen beschreef ik het onderwerp onderling vertrouwen en het doet mij heel erg goed dat mijn vertrouwen in elk geval niet beschaamd is geworden.Ik heb het uitgeleende bedrag op de laatste dag van mijn verblijf teruggekregen en ben volgens Frank Smits nu één van de uitzonderingen die de regel bevestigen.. Zijn woorden.. Vanaf mijn bank in Hoofddorp dank ik nog maals alle mensen die via mij Hands for Hope.Uganda financieel gesteund hebben.De digitale collectebus is nu gesloten. Ik hoop dat het een beetje leuk was om mijn bevindingen te lezen en dank jullie voor jullie aandacht en hoop een ieder gauw te zien en spreken in 2018. Een goed uiteinde en een gezond en spannend nieuwjaar! Liefs Hilde

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Doingoood